Vi skal tilbage til 18. Juli 1995, der er jeg nemlig født. I dåbsgave fik jeg min første motocross maskine, og som billedet viser var jeg totalt solgt.

Jeg er fra en motorgal-familie, og jeg vidste hurtigt hvilken vej jeg skulle i livet. Da jeg ikke var ret gammel, begyndte jeg at blive interesseret i hvordan tingene fungerede. Da motorsport betød alting, har jeg fra helt lille brugt alt for mange timer i værkstedet, så når de andre var til børnefødselsdag, var jeg enten til racerløb eller gik i værkstedet for at blive klar til næste træning/løb.

Hver weekend I vinterhalvåret gik med at køre sydpå, for at få timer på motocrosscyklen. Fredag i vinterperioderne var man ikke i skole, da man sad i en gammel kassevogn ned igennem Europa for at køre. I år 2008 under en træningssamling i sydspanien hopper jeg for kort, og fik komprimeret rygsøjlen og ødelægger den ene skulder. På dette tidspunkt sluttede crosskarrieren, og der var en lang genoptræning foran mig.

Men så skete der noget fantastisk! I 2011 fik jeg min første Roadracer, nemlig en Yamaha TZ125. På dette tidspunk var jeg også startet hos Frankies Mc Center i Randers, og interessen for tuning og optimering samt setup af affjedring tog mig virkelig med storm.

Da 2-Takts Roadracing desværre blev udfaset lige på dette tidspunk, fik jeg er Honda CBR600RR. Vi deltog i Superstock i Tyskland, samt test hvor vi kunne komme til det. Alting kørte som det skulle, og jeg var på vej mod England og køre British Supersport. I December 2013 gik turen til Alcarras i syd Spanien for at teste mod sæsonen i England. I regnvejr lavede jeg en fejl og fik en stor highsider, derefter sluttede mit Roadracing eventyr grundet skader.

Derefter stoppede min motorsportskarriere, men lysten til de 2-hjulede forsvandt ikke. Jeg har siden været i brancen og har derfor i min unge alder over 10 års erfaring fra motorcykelbranchen, samt et livs erfaring fra motorsporten. Alt hvad man lære fra motorsporten, kan man ikke lære på skole eller andre steder. Meget af erfaringen kommer fra fejlforsøg og andet, for at finde det sidste sekund eller hundrededel rundt på banen. Vi ved 100% derfra, at det er de små forskelle, der gør den store forskel. Det er det også på landevejen, og vi står altid klar til at hjælpe dig med dit problem.